Pedigree eller något annat.

Nu har jag verkligen börjat kolla mina hundar på riktigt.

De har haft ett billigt hundfoder från Lidl ett tag nu. Lamm och ris  använde jag .
De har ju inte direkt varit förtjusta i det. Mest ätit för de var tvungna. Även Gammeln Gimmick åt av tvång och ingen annan orsak. 

Nu har jag bytt till pedigree adult, men inte så glad åt att det är oxkött och spannmål. Gimmick mår faktiskt bäst av lamm o ris. Men hundarna överföll mig nästan av glädje för pedigreen tycker de om ( även katten älskar det). Nu ska de få gå på detta foder så får vi se hur de blir i päls och allt. 

Jerome behöver ju lägga på sig och Gimmick behöver minska i vikt så jag får se hur detta fungerar.
 Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0