Filmer o tv-serier

Fick för mig att dela med mig av några film och tv-serie tips.

Eftersom jag är intresserad av många olika saker är det samma med filmtittande många olika saker som intresserar.

När det gäller filmer finns det några som är  sin egen klass.
From Paris with love, Salt, Expendables, Grown ups och Cats and dogs är några bra filmer jag sett på sista tiden. Men den bästa av dom var From Paris with love.

Sen är jag inte något fan av Twilligth filmerna men klart att de är roliga att se om inte annat för kultvärdet.

Tv-serier finns det många som jag önskar att jag kunde följa men då skulle man få titta på tv hela dagarna.
Men här är några Hem till gården, Justified, Boston med, The gates och true blood är några dessa försöker jag följa med i men hinner inte se alla avsnitt.  Sen gillar jag animal cops och mannen som pratar med hundar.
Nått av det kanske passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0