Facebook ett sätt att umgås

Hos oss började det med att Matts gick med i facebook för 1 år sedan. För 3 veckor sedan tröttnade jag på att alla tjatade , du måste gå med. Så jag satte mig vi datorn och la upp min profil. Matts tjurade för jag nådde mina vänner snabbare än honom.
Nu har hela helgen gått och vad har vi gjort. Tittat på melodifestivalen, men resten av helgen har vi ägnat åt facebook. Suttit vid varsin dator och chattat med vänner man inte träffat på 15år. Vilket i sig är riktigt roligt, men jag har aldrig låst upp mig så mycket vid datorn som nu.
Facebook är bra men i början så blir det för mycket att ta igen. Har bestämt mig..... måste sprida ut det mera på hela veckan.
Så dags att stänga datorn för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0