Jobbig Vecka

Den här veckan har inte varit en av de roligaste. Började med att Melissa blev sjuk sportlov och allt. Ont i halsen och allmänt hängig.
  Tisdag sjuknar unghunden in med världens diare. Alltså totalt rinnande , springa ut med honom hela dagen + natten , onsdag morgon  kommer det mest blod. In ringer veterinären och vi kommer överens om att jag ska va kall och avvakta. Men måste ta temp på honom , för om han är kall eller varm måste jag åka in direkt med honom.  Ni skulle pröva och ta tempen på en ovillig 40kilos vilde. OMÖJLIGT, iallafall när man är ensam och det var jag ju.
 Ingen temp så det blev risdiet och nu är han bättre.
 
 Torsdag dags för mig och kolla upp varför jag inte hört av min läkare, skulle få 3 olika remisser + besök hos honom och medicin, men icke. Pratar med en sköterska och det visar sig att han missuppfattat brådskan i remisserna så det ska ta minst 2 månader, någon tid hos honom har inte antecknat heller ej medicinen. Telefontid den 10:de.. Så stå ut med pinan bara.

 Men nu är det fredag och helgen ligger framför mig, mysfredag. Åka till stan på lördag och se på melodifestivalen på kvällen. Äta gott och bara må bra.
 Bara hoppas att melodifestivalen är bättre den här helgen.

 Skriver mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0