Sportlov

Igår var det sista skoldagen innan sportlovet. Kände verkligen att Melissa behövde ledigt, vad händer jo hon blev sjuk.

Dagen började bra ,hon hade bara 2 timmar så jag beslöt att hon skulle vara hemma och göra matte , som hon kommit efter i. Hon gick upp på morgonen  coh satte igång , jag åkte och handlade. Vi hade bestämt att vi ska äta sushi och titta på melodifestivalen idag. Så jag köpte allt som behövs + annat gott.

 Idag inser jag att någon sushi blir det inte, hon mår alldeles för dåligt. Hon har sovit från 9 igårkväll till 11 imorse, vaknade med ont i halsen och svårt att prata. Har inte hjärta att äta sushi om inte hon klarar det, får bli något annat.

  imorse väntade jag mig att det skulle vara storm ute, tog ut hundarna och blev förvånad inte speciellt mycket till snöoväder. Gick sen och lämnade in en lottorad i hopp om att vinna ( optimist) men då kände man av kylan , det blåste som bara den. Men inget snöfall direkt.

 Dags att titta till min sjuka dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0