Hårfärgning

 Äntligen , Melissa har hjälpt mig färga håret.  Hatar när det ser grått ut i botten. Har alltid gillat att byta hårfärg lite då och då. Nackdelen är att man inte vet vilken färg man egentligen har.

 Melissa tycker det är kul också , men hon är ju lite mer extrem i sitt färgval. Hon har även försökt få mig att färga håret rosa men någonstans sätter jag gränsen. Tycker det kan vara pinsamt med äldre som försöker hippa upp sig för mycket. Man får acceptera att man blir äldre.

 Skulle vilja åka på en riktig gör om dig resa, naturligtvis med allt betalt. Min ekonomi räcker inte ens till en hårklippning. Men det skulle va kul. Att bara bli riktigt bortskämd och inte behöva bry sig.

 Nej jag får nog nöja mig med hemfärgning och mitt eget badkar som spa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0